mandag 11. desember 2017

Luke 11 - The brain

Dagens mann er hjernen i laget, både på og utenfor banen. Han har mer skolegang og IQ enn resten av gjengen tilsammen og samtidig har han en enorm fotballforståelse. Han er også en knakende grei kar som stort sett er veldig grei. Ikke alltid like positiv på banen, men han kan le av det etterpå. Dagens mann begynner også å bli en voksen gutt, så det er viktig at vi tar vare han i år.






Navn:
Trond Loddet Rasmussen 

Alder:
42 når sesongen starter...

Favorittposisjon:
Gode spillere kan spille hvor som helst! Siden jeg er den med best teknikk på laget, er det ikke så viktig hvor jeg spiller, men at jeg får ballen hele tiden!

Hvor havner Haga på tabellen i 2018?
Hvis et stort antall trener bra: 3 plass. Uten trening: tredje sist. 

Hvilken tippeligaspiller burde Haga signere for 2018?
Har ikke peiling på Tippeligaen. Det er søppelfotball. Og apropos søppel: vi burde raide Liverpool for spillere. Der er det mange som kanskje kunne gjort en jobb i 9. div. i Norge. 

Hva ville du gjort hvis du fant 10 000 kroner på bakken?
Sett meg rundt om TV 2 hadde skjult kamera. Folk som i 2017 går rundt med 10 høvdinger på innerlomma har trolig ranet en bank, så jeg ville nok tatt en telefon til Blaker Sparebank og hørt om de ville ha tilbake beholdningen sin. 

Hvem er den kjekkeste på laget?
Alderen tatt i betraktning: meg selv. Ulempen med å være såpass trent er at man får litt for mange sultne blikk fra lagkamerater i dusjen. Burde jo ta det som et kompliment, men kan være slitsomt. Misunnelsen er til å ta og føle på. Skulle jeg byttet utseende med noen på laget måtte det bli Arthur. Tror egentlig jeg har en crush på ham. Portugisiske gutter er fine. 

Hvem er den mest talentfulle på laget?
Sebastian Olsen minner meg om en ung Ryan Giggs når han flyr nedover vingen. Jeg forventer at han ender opp med like mange trofeer når karrieren er over. 

Hva gleder du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Her tipper jeg de fleste eldre spillerne svarer dusjinga med de yngre spillerne. Men personlig gleder jeg meg mest til å trene mye og hardt. Gleder meg til åttetallene til Jurs. Nå for tiden trener jeg 4-5 ganger i uken, spinning, styrke og bandy. Kjempegøy!

Hva gruer du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Hvis man gruer seg til noe som helst i 9. div så bør man seriøst vurdere en annen aktivitet. Fluefiske eller kinasjakk kan da være gode alternativer. 

Ribbe eller pinnekjøtt?
Begge deler er godt, men pinnekjøtt er en annen klasse. I år feirer jeg med min østlandske svigerfamilie hjemme hos oss, og de må pent finne seg i at det blir pinnekjøtt, selv om de er vant med ribbe på julaften. Til gjengjeld skal de få kaker fra fantastiske Aanerud bakeri til kaffen! 
Jeg vil ønske alle tilknyttet Haga IF en trivelig førjulstid - og god jul når den tid kommer😘

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar